
Profi marketing vo vlastnej réžii – 1. časť
2. septembra 2017INTELIGENTNÉ STOLY DO INTELIGENTNÝCH PREVÁDZOK
Priznajme si, táto doba ide tak prudko dopredu, že niekedy ani nestíhame sledovať, čo sa okolo nás deje. Možno sa mladá miléniová generácia dokáže vo všetkých tých inováciách a trendoch zorientovať, ale už aj my, dnešní tridsiatnici sa vo svete moderných technológií a sociálnych sietí niekedy cítime ako dinosauri. Niektorí z nás sa snažia pochopiť trendy a kráčať s dobou, iným stačí, že majú profil na facebooku. Ak sa však pohybujete na poli biznisu, rozhodne by ste nemali ignorovať to, čo dnešná doba ponúka, pretože čo chvíľa sa z možno nezaujímavej generácie pubertiakov stane cieľová skupina a váš trhový segment. Navyše, nie všetky inovácie musia byť hlúpe. Tak napríklad selfíčka vášmu podnikaniu možno nepomôže, ale vhodné hashtagy áno. Niektoré dokonca môžu byť super cool a lákadlom len tým, že sú a popritom vám môžu uľahčiť prácu. Pre dnešných tínedžerov je samozrejmosťou platiť mobilom, mobilom si kúpiť lístok na autobus a vlastne všetko robiť mobilom.
Rozmýšľali ste niekdy nad tým, ako dostať svoju prevádzku do mobilu? My áno, a verte, že sa to dá.
V nasledujúcich odsekoch vám predstavíme systém inteligentných stolov, touto funkciou však zďaleka nekončíme.
Dnešná spoločnosť je veľmi citlivá a háklivá na akékoľvek prejavy, ktoré by mohli byť urážajúce. Preto niekedy ani presne nevieme, ako by sme zavolali obsluhu a objednali si, či vypýtali účet. Tak napríklad, je považované za drzosť hrubého zrna, ak na čašníka lúsknete prstami. Oslovenie „vrchný, platím“ sa už veľmi nenosí a „hej, slečna“ by mohlo byť brané ako sexistické. Potom sa stáva, že čašníka hypnotizujete pohľadom a on nie a nie sa na vás pozrieť. Zrejme má práve veľa práce a ak nie, tak na niečo dôležité myslí. Určite Vás neignoruje. Alebo ste sa stretli s tým, že zrazu na place nikto kompetentný nie je. To určite nie je problém vašej reštaurácie, ale v niektorých iných sa to stáva. A najlepšie nakoniec, keď sa už konečne dovoláte personálu, čašníčka vám povie, že vy nie ste jej rajón, alebo že inkasuje kolega.
Čo by ste povedali, ak by si zákazník vypýtal účet priamo od stola bez toho, aby musel mávať rukou vysoko nad hlavou, či prekričať pol reštaurácie? Znie to pekne, nie? Stačí vám jednoduché softvérové riešenie, ktorým navyše dokážete znížiť náklady na personál.
AKO TO FUNGUJE?
Nie je to nič zložité, ani nákladné. Na stole máte tzv. QR kód alebo NFC nálepku s logom reštaurácie, ktorú si zákazník zosníma mobilom a dostane sa do jedinečného menu. Veľmi jednoducho a efektívne si môže zavolať obsluhu, vypýtať účet alebo dokonca objednať niečo z menu lístka. Tým pádom čašník ušetrí aj niekoľko kilometrov denne.
Váš hosť si navolí napr. platbu v hotovosti a čašník mu už iba donesie účet z fiskálnej tlačiarne a prevezme peniaze.
Istotne vám napadla otázka, čo ak sa zákazník pomýli pri objednávke alebo nebodaj sa bude s tým hrať? Aj na toto sme mysleli. Každú objednávku musí personál schváliť pred tým, ako sa odošle do bonovacej tlačiarne v kuchyni. V prípade núdze dokážu čašníci jednoduchým úkonom dané zariadenie zablokovať.
A to nie je všetko! Chcete mať pod kontrolou váš personál alebo jedlo, ktoré opúšťa kuchyňu? Zákazníci zosnímaním QR kódov môžu ohodnotiť obsluhujúceho čašníka alebo aj jedlo, ktoré konzumovali. Celé hodnotenie sa zobrazuje iba vám, majiteľovi prevádzky a nikomu inému. Teda každý zákazník môže byť váš mystery shopper ☺ Vy sa následne rozhodnete, či referenciu posuniete na svoj facebook, či web alebo nie.
A viete čo? Pozrite si to sami. Zosnímajte si QR kód nižšie a pochopíte, prečo riešenie Inteligentné stoly zvýši spokojnosť vašich hosí až o 68%. Ak nemáte v mobile nainštalovanú čítačku QR kódov, zdarma si ju stiahnuť môžete tu.